Cannondale Moterra a full-power light e-bike
A Cannondale Moterra SL a márka 2024 elején bemutatkozott első trailbikeja 150 mm-es rugóúttal, 600 Wh-s akkumulátorral, 600 W-os teljesítménnyel és 85 Nm-es nyomatékkal, valamint csupán 19,3 kg tömeggel. A light-emtb szegmensben induló új full-power elektrifikált hegyi kerékpár hozza a maximális teljesítményt alacsony tömeg/súly mellet, ami új kategóriát teremtett.
Maximális teljesítmény minimális súly mellett
Egy ennyire könnyű, 20 kg alatti, ilyen nagy teljesítményű e-bike ezidáig nem igazán létezett. Könnyű karbon váz súlytakarékos FlexPivot felfüggesztési technológiával, valamint egy egyedi fejlesztésű akkumulátorral, amely nagyobb watt/kilogramm aránnyal rendelkezik, mint bármely más e-bike a piacon. A páratlan teljesítmény/tömeg aránynak köszönhetően egy nagyon agilis, temperamentumos e-bike született, amivel felejthetetlen szórakozásban lehet részed, amikor a nyergébe pattansz.
Full Boost
A tervezéskor a Cannondale mérnökei a lehető legkönnyebb motort keresték, amely nagy teljesítményt tud leadni. És a testre szabott Shimano EP801-ben megtalálták – így a 85 Nm nyomatékkal és a 600+ wattos maximális teljesítménnyel akkor hódolhatsz a BOOST üzemmódnak, amikor csak akarsz.
Újrahangolt 4 teljesítmény üzemmód
Kifejezetten a Moterra SL számára lettek újragondolva és újrahangolva a motor üzemmódjai. Ezek így kifejezetten az e-bike által lehetővé tett maximális kerékpáros teljesítményhez vannak igazítva. Könnyedén válthatsz menet közben a négy különböző üzemmód között. Rajtad múlik, hogy a maximális hatótávolságot, a brutális teljesítményt vagy a kettő közötti középutat választod. Akár kényelmes tempóban tekersz, akár teljes gőzzel, a Moterra SL e-bike nyergében minden út olyan lesz, amilyennek szeretnéd.
Tökéletes kontroll minden körülmény között
Első pillantásra kissé túlzónak tűnik - egy olyan értékű fejcsőszög, amit inkább egy downhill kerékpára jellemző, hosszú elérés és meredek nyeregcsőszög, amit a modern trail kerékpárokon találsz és az egyes méretekre szabott felfüggesztési kinematika - de ha élesben kipróbálod rájössz, hogy ez egy kezes fenevad.
Tökéletes felfüggesztés
A FlexPivot hátsórészt nem kimondottan csak a súlycsökkentés érdekében alkalmazták a kerékpáron. Ez az alapja a teljes felfüggesztésnek is. Ez egy valódi négylengőkaros felfüggesztés, Horst Pivot néven ismert, ami lehetővé tette mérnökök számára, hogy a felfüggesztést úgy hangolják, hogy az reagáljon bármilyen visszajelzésre, amit a kerékpárostól vagy a talajtól kap. Az eredmény? Hihetetlen tapadás, magabiztos fékezés, és egy játékos kerékpár érzése, amely minden körülmények között garantálja a biztonságos csapatást.
A Cannondale Moterra három kivitelben (Moterra SL LAB71, Moterra SL SL1, Moterra SL SL2)érkezik a magyar piacra és előreláthatólag 2024 nyarától lehet megvásárolni.